میراث سیاسی ساکت در سپاهان!

  • کد خبر: 5594
  • /
  • 21 آذر 1402 - ۱۳:۱۹
  • /
  • ورزشی

احسان امینی از فعالان اجتماعی و مدنی استان اصفهان در یادداشتی، انتصاباتِ مربوط به حوزه ارتباطات باشگاه فولاد مبارکه در دوره مدیریت محمدرضا ساکت را مورد نقد قرار داده و در پایان نوشته است: باید دید مدیرعامل جدید با میراث سیاسی ساکت در این زمینه چگونه برخورد خواهد کرد.

✍️ احسان امینی* | باشگاه سپاهان دیروز در اقدامی عجیب که با واکنش های زیاد و منفی در شبکه های اجتماعی همراه بود، پوستری از برج میلاد تهران منتشر کرد که مورد حمله ای مشابه ۱۱ سپتامبر قرار گرفته است؛ اقدامی ناشیانه به قصد نشان دادن رقابت تیم اصفهانی با تیم های تهرانی که متاسفانه بیشتر به موضوعی مانند اعلام جنگ داخلی مشابه است.

ریشه این اقدام ناشیانه را باید در یک انتصاب سیاسی و بدون تخصص جستجو کرد جایی که محمد صادق میرصالحیان بدون هیچ پیشینه تخصصی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه منصوب شد تا اولین تجربه های خود به عنوان مدیر روابط عمومی را در باشگاهی حرفه ای با ساختار حرفه ای تجربه کند و متاسفانه تاکنون در موارد متعدد شاهد هستیم که با ناشی گری روابط عمومی باشگاه، سپاهان خسارت های زیادی را متحمل شده است.

ریشه علاقه ساکت به این انتصاب را باید در حلقه های ارتباطی آقای صالحیان جستجو کرد که با فشار نماینده مجلس به مدیرعامل مجتمع فولاد و همچنین لابی های سیاسی او از جمله قرار گرفتنش در حلقه مهدی بقایی در این انتصاب نقش اصلی را ایفا کرد.

اما این پایان ظلم به باشگاه در حوزه ارتباطات نبود؛ ساکت در اقدام عجیب بعدی یک خبرنگار ورزشی بی تجربه در زمینه مدیریت رسانه تیم را به این سمت در باشگاه بزرگ سپاهان منصوب کرد‌

مسعود سعیدی خبرنگار جوان و ورزشی نویس خوبی در شهر اصفهان بود ولی به نظر نمی رسد هنوز به نقطه ای رسیده باشد که بتواند عهده دار چنین سمتی باشد که عملکرد چند ماهه وی نیز تائید کننده این نظر است.

از سوی دیگر، وی از مدیران جوان دو شغله است زیرا به طور همزمان در شرکتی که مدیرعاملی اش با سعید ساکت است، مسئولیت دارد که امیدواریم این موضوع از سوی نهادهای نظارتی پیگیری شود.

حالا که محمدرضا ساکت از مدیرعاملی سپاهان استعفا داده، باید دید مدیرعامل جدید با اجحافی [میراث سیاسی ساکت] که در زمینه ارتباطات و رسانه به باشگاه شده و لطمه آن نیز مشهود است، چگونه برخورد خواهد کرد.

*روزنامه نگار و فعال اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *