طوفان سپاهان در نقش‌جهان

  • کد خبر: 5535
  • /
  • 18 آذر 1402 - ۱۷:۲۵
  • /
  • ورزشی

هفته دوازدهم لیگ برتر ایران با برتری پرگل سپاهان پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تفسیر شهر به نقل از فوتبال 360، روز پنج‌شنبه هفته دوازدهم لیگ برتر با دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز آغاز شد که شاگردان پاکو خمس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. دیروز هم 3 بازی دیگر انجام شد که شمس‌آذر قزوین 2 بر صفر ملوان بندرانزلی را شکست داد، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند و صنعت‌نفت آبادان هم در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب آلومینیوم اراک شد.

این هفته از رقابت‌های امروز (شنبه) با 4 بازی به پایان خواهد رسید که 2 مسابقه سپاهان اصفهان مس رفسنجان و نساجی مازندران – استقلال خوزستان از ساعت 15 آغاز شد.

پیروزی پرگل سپاهان در نقش‌جهان

تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان امروز در یکی از 4 بازی هفته دوازدهم به مصاف هم رفتند. این دیدار با قضاوت سعاد وفاپیشه در ورزشگاه نقش‌جهان به میزبانی سپاهانی‌ها برگزار شد. سپاهان که پس از کسر 4 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته در این بازی به‌دنبال کسب برد و بازگشت به جمع مدعیان بود. مس رفسنجان هم پس از 2 شکست متوالی می‌خواست با کسب امتیاز از بحران خارج شود.

مطابق انتظار سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و در نیمه اول مسابقه صاحب چند فرصت گلزنی هم شد اما هیچ‌کدام از موقعیت‌های این تیم راهی به دروازه مس پیدا نکرد. جدی‌ترین موقعیت مس رفسنجان در نیمه نخست هم در اوقات تلف‌شده و روی اشتباه مدافعان سپاهان به‌دست آمد ولی سجاد شهباززاده پس از دریبل پیام نیازمند موفق به باز کردن دروازه خالی نشد.

حملان سپاهان در نیمه دوم بازی هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 56 رامین رضاییان با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دروازه مس رفسنجان را باز کرد. 6 دقیقه بعد و در دقیقه 62 بازی هم رضا شکاری روی پاس عالی کاوه رضایی گل دوم سپاهان را به‌ثمر رساند تا خیال شاگردان ژوزه مورایس تا حدی راحت شود. سپاهان که راه گلزنی به مس را پیدا کرده بود در دقیقه 69 هم با ضربه سر شهریار مغانلو به گل سوم خود دست یافت. مغانلو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در دقیقه 82 هم روی پاس آریا یوسفی گل چهارم سپاهان را زد. در ادامه مس در دقیقه (4+90) توسط توسط جلال‌الدین علی‌محمدی از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در نهایت سپاهان با نتیجه 4 بر یک برنده این مسابقه شد و 21 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. مس رفسنجان هم با قبول سومین باخت متوالی در رده نهم قرار گرفت.

دومین برد فصل نساجی مقابل استقلال خوزستان

در یکی دیگر از بازی‌های امروز دو تیم نساجی مازندران و استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید مطنی قائمشهر باهم دیدار کردند. این بازی با قضاوت حسین زیاری برگزار شد. 2 تیم این فصل عملکرد خوبی نداشتند و پیش از بازی امروز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار گرفته بودند. نساجی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا در تلاش بود تا انتهای جدول فاصله بگیرد و استقلال خوزستان هم به‌دنبال ثبت نخستین برد فصل خود بود.

نیمه اول این دیدار با چند موقعیت از سوی هر دو تیم همراه شد ولی گلی به همراه نداشت. در نیمه دوم اما نساجی سرانجام موفق به گلزنی شد. در دقیقه 66 بازی امیرمحمد هوشمند روی ارسال فرشید اسماعیلی از روی ضربه آزاد گلزنی کرد و نساجی را پیش انداخت.

استقلال خوزستان در ادامه بازی با وجود داشتن چند موقعیت موفق به گلزنی نشد تا بازی با برتری یک بر صفر نساجی به پایان برسد. شاگردان مهدی رحمتی با این برد 9 امتیازی شدند و به رتبه چهاردهم رسیدند. استقلال خوزستان هم با 4 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *