تهران صدای مظلومیت اصفهان را نمی شنود!

سلمان زین العابدینی از فعالان اجتماعی و مدنی اصفهان در یادداشتی انتقادی به صحبت های یکی از اعضای شورای شهر اصفهان که گفته است: "تهران صدای مظلومیت اصفهان را در حوزه آب و محیط زیست نمی شنود" واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تفسیر شهر، سلمان زین العابدینی نوشت: تهران صدای مظلومیت اصفهان را در حوزه آب و محیط زیست نمی شنود!

بله درست شنیدید!

البته این جمله از بنده حقیر نیست بلکه بخشی از بیانات چند روز پیش جناب آقای دکتر مصطفی نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان است که از قضا در مجمع اصولگرایان نیز دستی بر آتش دارند ، همان مجمعی که ایشان و سایر همکارانشان را در قالب لیست انتخاباتی برای عضویت در شورای شهر به مردم نجیب اصفهان معرفی کردند.

آقای نباتی نژاد خواسته یا ناخواسته به حقیقت تلخی اشاره کرده اند. تهران صدای مظلومیت اصفهان را در حوزه آب و محیط زیست نمی شنود!!!

ببخشید چرا تهران ناشنوا شده؟ اصلا تهران در جایگاهیست که بخواهد صدای اصفهان را بشنود یا نشنود؟ اگر منظور، ناشنوایی مدیران پایتخت نشین است پس چرا این مدیران صدای استان های دیگر مثل یزد ، خوزستان، چهارمحال و بختیاری را به خوبی می شنوند ؟! پس چرا اوضاع آب و محیط زیست در آن استان ها به مراتب بهتر از اصفهان است ؟ اما واقعا چه کسی باید صدای اصفهان را به پایتخت برساند؟ آیا نماینده های اصفهان مسئول رساندن صدای مردم نیستند؟

به نظر من مشکل از شنوایی مدیران پایتخت نشین نیست، بلکه مشکل از جای دیگر است. بخش مهمی از مشکل، آن نمایندگانی هستند که از دل همان مجمع معروف که اتفاقا آقای نباتی نژاد عضو اثرگذار آن هستند، بیرون آمده اند.نمایندگانی که حاصل لابی های سیاسی احزاب کاغذی و اشخاص حقیقی ناشناس هستند.

بله آقای نباتی نژاد، وقتی تریبون شورای شهر به دست آقازاده هایی مثل جنابعالی بیفتد طبیعی است که یکروز اصفهان اینقدر ذلیل معرفی می شود که نمی تواند صدایش را به پایتخت برساند و یکروز به شکل دیگر همین تریبون توسط آقازاده ای دیگر اسباب توجیه فرار شهردار متخلف فلان منطقه به کانادا می شود.

اصفهان مظلوم است اما نه بخاطر اینکه مردم آن نجیب هستند و مثل بعضی ها امنیت کشور را فدای منافع استان خود نمی کنند بلکه اصفهان به این دلیل مظلوم است که اشخاصی ناشناس در هنگامه انتخابات برای آن نسخه می پیچند و سرنوشت این مردم نجیب را فدای لابی های سیاسی و سهم خواهی می کنند.

اصفهان مظلوم است چون آنهایی که متولی پیچیدن نسخه انتخاباتی هستند، روابط حزبی و سیاسی را به تخصص، تعهد و تجربه ترجیح می دهند. مردم اصفهان، مظلوم و ضعیف نیستند بلکه نجیب و وفادار به نظام هستند.لطفا سکوت مردم را به حساب ضعف و مظلومیت نگذارید، نجابت این مردم بخاطر بزرگواری و عقلانیت آنهاست.

پروردگارا مردم نجیب،ولایتمدار و صبور اصفهان را یاری کن تا بلکه سایه سیاست بازان از سرشان کم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *