اختصاصی | یورش انتظامات متروپل به شهروندان بی پناه!

شب گذشته تعدادی از شهروندان توسط ماموران انتظامات متروپل اصفهان مورد هجوم و ضرب و شتم شدید قرار گرفتند و جراحاتی به آنان وارد شد.

یکی از جوانانی که در این هجوم مورد آسیب این مأموران قرار گرفته در گفتگو با پایگاه خبری تفسیر شهر گفت: شب گذشته حدود ساعت ۱۰ با تعدادی از دوستانم در قسمت میانی خیابان چهارباغ بالا روبروی ایستگاه مترو پل نشسته بودیم و بدون این که به کسی یا چیزی کاری داشته باشیم در حال گفتگو با هم بودیم که ماموران انتظامات متروپل با حالتی پرخاشگرانه از ما خواستند که آنجا را ترک کنیم. ما به این مأموران گفتیم که حضور ما در اینجا نه مزاحمتی برای کسی ایجاد می کند و نه در محدوده مأموریتی شما قرار دارد. در این هنگام یکی از آنها با الفاظ توهین آمیز با باتوم به ما حمله ور شد و ما را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

این شهروند اصفهانی با اعلام این که آثار جراحت شدید در بدن وی مشهود است ادامه داد: این چه وضعیتی است که امنیت شهروندان هم از طرف ارازل و اوباش به مخاطره می افتد و هم از طرف مأمورانی که وظیفه شان برقراری نظم و امنیت است.

اصلاحیه: لازم به توضیح است که فرد مضروب ابتدا اعلام کرد که ماموران شهرداری اصفهان با آنها برخورد فیزیکی داشتند که پس از بررسی موضوع توسط خبرنگار پایگاه خبری تفسیر شهر و توضیحات شهرداری منطقه ۵ مشخص شد که ماموران این شهرداری هیچگونه دخالتی در این مساله نداشته و فرد شاکی صرفا به دلیل اینکه در شناسایی ضاربان دچار خطای شناختی شده است عاملان این ضرب و شتم را ماموران شهرداری معرفی کرده است و در حقیقت این برخورد تاسف بار توسط نگهبانان مجتمع تجاری متروپل که در استخدام شرکت امین حفاظ سپاهان هستند رقم خورده است، لذا شایسته است بر اساس وظیفه،  از نیروها و ماموران خدوم شهرداری اصفهان بابت انتساب این خطا به ایشان پوزش این پایگاه خبری را اعلام داریم.

همچین این پایگاه خبری آمادگی انعکاس نظرات، انتقادات و نقطه نظرات شهرداری اصفهان در این خصوص را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *